Durata curs :
1 zi (9 ore)
Program:
09:00 – 18.00 cu pauza de 1 ora si pauze de cate 15 minute la fiecare 2 ore.
Prețul include:
Suportul de curs în format electronic, diploma interna Pro Management (în format electronic).
Obiective:
La finalul cursului, cursantii vor dobandi urmatoarele abilitati si cunostinte:
- Vor cunoaste utiltatea Social Media in mixul de marketing
- Vor cunoaste caracteristicile fiecarei platforme – specificul fiecarei platforme
- Vor intelege publicul tinta al fiecarei platforme
- Vor sti diferenta dintre reach organic si reach platit
- Vor sti ce KPI sa urmareasca pentru a obtine cele mai engaging postari
- Vor sti ce elemente pot influenta, astfel incat sa obtina engagement cat mai bun pe postari
- Vor sti cum sa construiasca un avatar de client pentru o comunicare mai targetata
- Vor sti sa creeze o campanie platita in facebook
- Vor sti ce KPI sa urmareasca pentru optimizarea campaniilor platite
- Vor sti cum sa creeze o strategie de Social Media
Structura curs:
- Informatii generale si statistici din Social Media
- Principalele canale de Social Media – caracteristici si particularitati
- Ce este Reach-ul Organic
- Cum cream avatarul de clienti ca sa putem alege corect mesajul, audientele in campaniile platite, platformele de promovare
- Importanta community management
- Promovarea platita
- Codurile de tracking (pixel, events)
- Obiectivele camapaniilor
- Structura unei campanii – se lucreaza ca exemplu pe Facebook ads fiind ce mai complexa dintre platforme.
- Tipuri de audiente
- Tipuri de campanii pentru cresterea awreness-ului
- KPI de urmarit
- Strategia de Ads si Social Media
- Instagram – specificul platformei
- LinkedIn – specificul platformei
- TikTok – specificul platformei
- Youtube – specificul platformei
- Concluzii
Parte practica: crearea unei campanii de Facebook ads, crearea de audiente, crearea pixelului de Facebook, crearea de ad-uri in Facebook
0.0
0 total
5
4
3
2
1