Pretul include:
Suportul de curs in format electronic si diploma interna ProManagement.
Programa detaliata:
Fundamentele limbajului Java
○ Tipuri primitive de date
○ Variabile; declararea variabilelor
○ Instructiuni; cuvinte-cheie
○ Cuvinte-cheie de modificare (Modifiers)
○ Transmiterea argumentelor
○ Operatori
○ Conversii de date
○ Tablouri, stringuri
○ Blocuri si Statement-uri
○ Tratarea excepțiilor
○ Gestionarea dinamica a memoriei
○ Lucrul cu colecții de obiecte
○ Fire de executie (threads); sincronizare
Programare orientată pe obiecte – principii de baza
○ Conceptul de clasa; conceptul de obiect
○ Avantaje specifice
○ Construcția obiectelor: constructori / destructori
○ Mostenire
○ Compunere
○ Vizibilitate
○ Polimorfism
○ Clase abstracte; metode abstracte
○ Tipuri generice
○ Limbaje “strongly typed” / limbaje “weakly typed”
Standarde de scriere a codului și de documentare
○ Standarde de formatare a codului: conventii de denumire, conventii de
aliniere
○ JavaDoc; generare de documentatie pornind de la comentariile JavaDoc
Debugging
Java logging
○ Java logging
○ Log4j și Log4j2
Securitate Java
○ Conceptul de “sandbox”
○ Elemente de securitate implicite ale limbajului Java
○ Java Cryptography Extension (JCE)
Java IO și New IO API
○ Java new I/O (NIO): generalitati
○ Stream-uri, operatii de I/O, new I/O, serializarea obiectelor
○ Citirea datelor
○ Scrierea datelor
○ Copierea directă a fișierelor
○ Citirea și scrierea din / în mai multe buffere simultan
○ Fisiere mapate in memorie
○ Operațiuni I/O neblocante – generalitati
○ Multiplexarea operațiunilor I/O – generalitati
Accesul la baze de date folosind JDBC
○ Baze de date relationale: generalitati
○ Notiuni generale de SQL
○ Conectarea la o baza de date folosind JDBC: Connection,
○ Statement, ResultSet
○ Maparea tipurilor de date SQL / Java
○ Inserarea / ștergerea / modificarea datelor
○ Parametrizarea unui query
○ Folosirea tranzacțiilor
○ Framework-uri de acces la baza de date (Hibernate)
Aplicații applet-uri și instrumente de lucru cu ferestre
○ AWT: descriere generala
○ Componente Swing de baza: descriere generala
○ Thread-uri Swing
○ Crearea unui program Swing
○ Layout; Layout managers
Internationalizare
○ Definitii, generalitati; concepte generale
○ Clasa java.util.Locale
○ Fișiere de proprietăți
○ Clasa java.util.ResourceBundle
Design patterns
○ Definitii: deosebiri intre design patterns si algoritmi
○ Pattern-uri de creatie
○ Pattern-uri structurale
○ Pattern-uri de comportament