Care sunt gandurile care vă vin în minte atunci când vă gândiți la o criza sau conflict? Greu de crezut ca primul gand de raspuns este unul de bucurie… De cele mai multe ori crizele gresit gestionate aduc prejudicii semnificative organizatiilor si de cele mai multe ori nici nu se cauta temeinic solutii alternative la problemele organizatiei care au dus la criza.
Si pentru oamenii sunt partea cea mai importanta a organizatiilor, acest curs le este adresat lor. Atat persoanelor cu functii de management care au nevoie sa rezolve conflicte in cadrul echipei dar si acelora care au nevoie sa depaseasca crizele personale sau ale echipelor din care fac parte si sa descopere efectele pozitive ale conflictelor si ale proceselor de solutionare a lor.
Obiective
Cursul își propune să dezvolte abilități și competențe care ajută la intelegerea si depasirea crizelor si conflictelor in cadrul organizatiilor. Acest program de dezvoltare a competențelor vă va ajuta sa :
- Intelegeti mecanismele si cauzele generatoare de crize si conflicte;
- Gestionati crizelor si situatiile conflictuale ce pot aparea in relatia cu colegii, sefii, subalternii, furnizorii sau clientii companiei;
- Intelegeti cauzele comportamentelor negative si distructive si instrumentelor pe care le aveti la indemana pentru a le transforma in comportamente profesionale, asertive si pozitive;
- Dezvoltarea acelor abilitati de comunicare utile in prevenirea, gestionarea, medierea sau negocierea unor conflicte.
Metodologie
Acest program are la bază activități individuale de identificare a stilurilor proprii de actiune in caz de conflict si apoi mai multe activitati de colaborare în grupuri mici urmata de discuții în plen cu privire la rezultatele echipei. Programul oferă, de asemenea, exerciții interactive și studii de caz, fiecare sesiune finalizându-se cu concluzii de grup și individuale pentru dezvoltarea abilităților practicate în acea sesiune. Toate aceste concluzii pot sta la baza unui plan pentru dezvoltarea abilităților individuale care poate fi un instrument foarte util pentru manageri în a stabili și verifica acțiunile care trebuie luate după finalizarea programului.
Cui se adreseaza
Managerilor care isi doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de gestionare a crizelor si conflictelor prim imbunătățirea comunicării, a procesului decizional de grup și crearea unui cadru de comunicare deschisă și onestă între toți membrii echipei.
Personalului de executie care consuma mult timp si energie in solutionarea conflictelor ce nu sunt intotdeauna duse la bun sfarsit.
Prețul include:
Suportul de curs in format electronic și diploma interna ProManagement.
Bonus: Un voucher de 10% discount pentru al 2 lea curs achizitionat
Discount de volum:
- 7-8 participanti/ grupa – 5 % discount la pretul de lista
- 9-10 participanti/ grupa – 10 % discount la pretul de lista
- >10 participanti/ grupa – pretul se negociaza