Cerinte:
- Studii superioare
- Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
- Cunostinte bune pe calculator. Cunostinte de MS Office (Word, Excel), Internet
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, flexibilitate, atitudine pozitiva;
- Persoana onesta, organizata, riguroasa, cu spirit de raspundere;
- Abilitate de a invata lucruri noi;
- Rapiditate in actiune si putere de concentrare pentru indeplinirea sarcinilor curente;
- Atentie la detalii.
Responsabilitati:
- Concepere, analiză şi definitivare documente (oferte/contracte clienti)
- Procesarea corespondentei si gestionarea mesajelor electronice
- Completarea şi eliberarea diplomelor de absolvire a cursurilor
- Emitere facturi fiscale (incasari taxe cursuri/examene)
- Elaborarea si transmiterea rapoartelor catre management
- Actualizare pagina web
- Activitati administrative
- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
- Pregatirea materialelor pentru sedinte,intalniri.
- Suport in desfasurarea proiectelor in cadrul companiei,pregatirea documentelor pentru licitatii.